Pages

11.12.2015

I simply cannot get enough

B-sukka on edennyt vasta tänään, sillä pohdin koko eilisen lempipeliasiaa. Minähän en ole koskaan ollut mikään hirveän kova pelaaja, siis siinä mielessä, että olisin fanittanut jotain tiettyä peliä hirveästi tai harrastanut lautapelejä. Olen toki aikanani pelannut lukuisia tunteja Sonic the Hedgehogia, Simsiä ja Crash Bandicootia, mutta viime vuosina olen keskittynyt lähinnä iPadilla ja iPhonella pelattaviin peleihin. Lautapelejäkin pelaan yhden käden sormilla laskettavan määrän vuodessa.

11.12.

Mutta yksi peli on tänä vuonna koukuttanut minua oikein urakalla, ja se on Candy Crush Soda Saga. Sen verran tuo koukuttaa, että kun olin hylännyt kaikki mieleen tulleet lautapelit, se putkahti mieleeni. Siispä tämän tunnustuksen myötä neuloin sukkaan oikein ällökarkkipinkin raidan. :D

Tänään piti tietää veriryhmä. Minulla on hämärä muistikuva yläasteen biologiantunnilta, että se olisi B. Varma en ollut. Sinänsä hyvään saumaan tuli tämä, että kävin tänään laboratoriokokeissa, mutta ei labratätikään osannut asiassa auttaa, kun viimeisimmästä leikkauksesta on niin kauan aikaa, ettei niitä tietoja enää näkynyt. Äidiltä kysyminen tuotti myös vesiperän. Harmaata raitaa en halunnut, koska kaikki harmaani ovat niin lähellä pohjavärin harmaata, joten muistikuva B-veriryhmästä sai kelvata ja sukkaan tuli turkoosinsininen raita (sinistä ei minulla jämälangoissa(kaan) ole).

Kieltämättä täytyy myöntää, että ihan vähän näihin kahteen raitaan vaikutti se, että tästä sukasta näytti olevan tulossa kovin pinkki-turkoosi-valtainen. ;) Ihan vähän vain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti