Pages

16.2.2009

Project Spectrum 2009

Olen pari päivää pyöritellyt mielessäni uusinta Project Spectrumia. Jo edellisen loppuvaiheilla päätin, että seuraava olkoon ensimmäiseni, ja kuumeisesti odottelin uusia värejä ja teemaa. Kaisa sitten vinkkasi blogissaan tämänvuotisesta projektista, kun olin jo itse melkein unohtanut.


Ensin yksi väri kerrallaan tuntui vähän tyhmältä, varsinkin kun joukossa on keltainen, jota, jos en nyt inhoa, niin ainakin kieltäydyn pahemmin käyttämästä. Tosin mietin, että touko-kesäkuu voisi olla hyvä aika neuloa vaikka äidille yllärinä jotakin keltaista. :)

Sitten katselin vähän tarkemmin, tämänvuotinen Project Spectrumhan sisältää paljon muutakin kuin värejä! Ajatuksissa alkoi yhdistyä muukin luova harrastaminen ja huomasin alkavani jo ammentaa suunnitelmia ja ajoittaa niitä vuoden varrelle.

Aiheeseen liittyen, olen ajatellut ponikustomointia* pitkästä aikaa. Vaikka alkuun mietinkin tämän blogin pitämistä lähinnä neuleaiheisena, olen päättänyt esitellä täällä myös maalauksia, askarteluja ja poneja. Olen uhrannut niille harrastuksille hävettävän vähän aikaa viime aikoina, ja varsinkin kustomointi on jäänyt selkeästi tauolle. Käsitöiden ohella kuitenkin kaikenlainen taiteilu ja näpertely on minulle tapa säilyttää mielenrauhani, ja toisinaan olen jopa tyytyväinen aikaansaannoksiini.

Project Spectrum 2009 olkoon siis myös muunlaisen luovuuden aikaa minulle. En tee tarkkoja suunnitelmia, vaan annan ideoiden ryöpytä. :)

*My Little Ponyjen kustomointi tarkoittaa, että luodaan todella kaltoinkohdellulle vanhemmalle ponille tai kaupasta ostetulle G3-ponille uusi elämä maalaamalla, harjan ja hännän vaihdolla, massalla... vain mielikuvitus on rajana. Omia kolmea kustomiani voi katsella deviantartissa.

--

Jotain on valmistunut tai pian valmistumassa myös neulomossa, mutta niistä lisää sitten, kun saan viimeisteltyä, kuivattua ja kuvattua tuotokset. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti